marketing prin continut
Articole
SEO
Content marketingul este o metoda de promovare aparuta cu mult inaintea internetului, internetul modificandu-i doar forma si mai putin… continutul. Marketingul de continut se bazeaza intr-o mare masura pe storytelling si pe natura umana de a iubi povestile.
Continut
Relevant
Content marketing reprezinta o abordare strategica de marketing prin care este creat si distribuit continut consistent, relevant si valoros in scopul de a capta o audienta care sa actioneze in moduri specifice. Este vorba de a asigura o relatie solida cu publicul pe de o parte prin distribuirea de continut si pe de alta parte prin consumarea avida a acestuia de catre partile interesate.
Strategie
Content
Scopul este informarea si educarea publicului tinta in spiritul brandului, explicand cum pot fi de folos produsele sau serviciile oferite. Publicul va dezvolta preferinte pentru brandul in cauza si asa are toata lumea de castigat: firma castiga clienti si clientii castiga informatii valoroase si experiente de brand. Este cea mai eficienta metoda pentru a capta interesul clientului si a il mentine.
de ce content marketing?
Scurt istoric
Se crede ca Poor Richard’s Almanack publicat în 1732 de Benjamin Franklin este momentul de aparitie a content marketingului. Prin acest almanah, B. Franklin, ilustra personalitate a acelor timpuri, a dorit sa popularizeze astfel tipografia sa. Si a reusit la perfectie.
Awareness
Prin content se urmareste captarea audientei, generarea de cereri valide (lead-uri) si, astfel, cresterea cel putin teoretica a vanzarilor. Se obtine awareness (cresterea notorietatii) si imbunatatirea relatiei dintre companie si clienti, toate acestea facand parte din strategia de content marketing.
Marketing Mix
Mixul de marketing online este creat de partea de reclama platita (Google Ads, Facebook Ads si altele) alaturata activitatilor prin care se obtine reach organic (SEO si social media), precum si altora (e-mail marketing). Pentru fiecare element din acest mix este creat continut, asadar marketingul de continut este prezent in orice colt de internet.
Notorietate
Noi stapanim puterea pe care o confera content marketingul si il facem sa lucreze in favoarea ta în timp ce clientii tai sunt multumiti de ceea ce li se ofera iar tu te alegi cu notorietate, clienti fidelizati si vanzari mai multe. Marketingul de continut este forma de marketing in care toate partile castiga.
Vizibilitate
Google Ads si Facebook Ads, optimizarea SEO on-page/ off-page si social media engagement au toate ratiuni care se bazeaza pe continut, dar content marketingul se concentreaza pe continutul care educa in spiritul brandului, informeaza cu privire la noutati, promotii legate toate de oferta ta comerciala, bucura consumatorii si le inoculeaza ideea de fidelitate.
Interactivitate
In zona de B2B preocuparile sunt legate de consistenta, varietatea si interactivitatea continutului generat, precum si de metrici ca ROI (return of investment) sau de tipul celor care masoara diferitele conversii.
crestem interesul pentru brand
Articole SEO
Omniflux redacteaza si gestioneaza advertoriale SEO utile atat pentru cel care citeste cat si pentru site-ul beneficiar, adica cel al carui URL se afla intr-un backlink pus inspirat in corpul articolului. Asta pe langa postarile pe sectiunea de blog a site-ului tau, pe langa interviuri si stiri, studii de caz, newslettere si alte tipuri si forme de continut.
Articolele SEO sunt optimizate, folosind cuvinte cheie si structuri SEO-friendly, fiind totodata si depozitarele unor campuri semantice care ofera perspectiva si context, pentru ca Google sa poata intelege articolul mult mai bine. Ele educa, informeaza dar si indeamna la folosirea de produse si/sau servicii.
Tipurile de articol pe care le luam in calcul alterneaza pentru a acoperi obiectivele de content marketing atat pe termen scurt, cat si pe termen mediu si lung.
Content is king iar OMNIFLUX este agentia de marketing online care stie asta.
Practic, acesta ridica mingea la fileu pentru a marca si in alte directii. Spre exemplu, advertorialele SEO scrise bine si postate pe site-uri cu autoritate mare, pot servi cresterii traficului organic pe o sectiune problematica din site. De acum inceteaza a fi problematica, devenind o sectiune cu care tu te poti mandri.
Articolele noastre SEO sunt scrise cu gandul la cititori, iar consecinta naturala a acestui fapt este ca cititorul va fi interesat pe mai departe de recomandarea facuta si/sau de exemplul dat, in consecinta va fi interesat sa acceseze link-ul care duce pe site-ul tau, al afacerii tale. Misiune indeplinita!
creare articole unice
Management de continut
Cu ajutorul continutului, manageriat in cadrul tacticilor de marketing de continut, se obtin link-uri de calitate care deservesc activitatile de SEO (optimizare pentru motoarele de cautare).
creare articole unice
Optimizare SEO prin continut
Tot din aceasta strategie mai fac parte si redactarea si publicarea de articole SEO, care sunt optimizate pe baza de cuvinte cheie, publicate pe platforme cu autoritate ridicata si pe site-uri de nisa.
creare articole unice
Comportamentul consumatorului
Influenta tot mai mare a continutului asupra modificarii comportamentului consumatorilor a determinat aparitia content marketingului la scara larga.
Inedite despre content marketing
In content marketing conteaza foarte mult content mappingul, adica o constructie etapizata de mesaje, primele fiind cele de suprafata si de tatonare, de cunoastere reciproca, urmand cele de detaliere a filozofiei de brand dar si a activitatii brandului, si de acomodare completa cu ce ofera brandul respectiv si cum poate multumi publicul cu care vorbeste.
In cele din urma se poate trece la invitatii din partea brandului ca cei cu care a tot vorbit sa faca ceva concret – ideal ar fi sa cumpere.
In acest mod se respecta conceptul de marketing funnel – foarte putine persoane trec direct la achizitie din primul contact, majoritatea dorind mai intai sa aiba ocazia sa se familiarizeze cu oferta ta, apoi capata incredere si la momentul potrivit cumpara de la tine.
Poate intre timp incape si o reclama de retargeting, care ajung la acestia in urma eforturilor de remarketing (tactica de marketing ce presupune adresarea catre clientii deja existenti sau vizitatorilor inregistrati anterior cu vizite pe site, pentru a ii determina sa revina pe site sau sa repete o achizitie).
Cele de mai sus sunt doar cateva idei care funcționeaza in aceasta abordare de marketing care spune cu subiect si predicat cat de important este sa publici si sa distribui continut de calitate si care prin efectele sale iti consolideaza afacerea. Multe altele se afla in apanajul nostru de soluții – OMNIFLUX.
scriem cu placere
Marketing prin continut creativ
Storytelling
Calitatea conteaza
Obiectiv indeplinit
Formate de continut pentru content marketing
Content marketing presupune mai mult decat bloguri, social media si video virale. Este mult mai complex ca forma si ca mesaj, insa rolul sau ramane acelasi. Spre exemplu, in zona de B2C miza este sa se creeze continut engaging, asadar care sa determine internautii sa interactioneze cu elementele platformelor si cu link-urile si butoanele existente in blocul de continut.
Continutul online de marketing se poate regasi intr-o multitudine de formate:
- e-mail newslettere, FAQs, Q&As, user generated content;
- studii de caz, grafice, statistici, ilustratii, infografice;
- tool review-uri, giveaway-uri, comunicate de presa;
- ghiduri, dictionare, chestionare, citate, quiz-uri;
- interviuri, vloguri, podcasturi etc
Vrei sa te convingi de ce putem face pentru tine? Contacteaza-ne!
OMNIFLUX are o echipa de 7 creatori de continut calitativ si 2 evaluatori de continut. Nu lasam nimic sa ne scape inainte de a publica ceva pentru brandul tau.