Advertoriale SEO

Redactare articole atractive

Articole cu impact pentru utilizatori – Advertorialele SEO pun accent pe aspectul continutului, nu pe publicitatea propriu-zisa. Mesajul comercial propus ca vehicul promotional, mult mai putin invaziv, capata increderea utilizatorilor.

Promovare prin advertoriale SEO

Mai repede si mai eficient la publicul tinta – Pentru companii, magazine online sau mici afaceri, ce au ca obiective imbunatatirea eficace a traficului si urcarea in clasamentul SERP (prin tehnici white-hat) – demararea unor campanii de link building prin advertoriale reprezinta pasul hotarator.

Campanii advertoriale personalizate

Intelegerea nevoilor audientei – Scopul acestor articole care contin link-uri relevante pentru site-urile de destinatie poate fi informativ, de marketing sau de aprofundare a unor subiecte. Publicarea lor contribuie la apropierea consumatorilor, actualizandu-i cu noutati si argumente de maxim interes.

SEO Advertoriale

De ce o strategie personalizata?

Implicare

Daca te afli intr-un sector cu concurenta acerba, o strategie de publicare advertoriale ajuta la convingerea clientilor nehotarati. Este nevoie de implicarea lor, dar nu prin promovarea evidenta a ofertelor, ci propunand noutati din sfera lor.

Pozitionare

O strategie de marketing corecta va stabili mesajele care functioneaza cel mai bine in cazul publicului targetat si va gasi cel mai eficace instrument de a le comunica. Advertorialele, pe langa ca ajuta la consolidarea brandului, vin si in sprijinul procesului de optimizare (SEO off-page).

Incurajare

Advertorialele sprijina actiunea. Contrar fata de ceea ce transmite continutul publicitar pur, aici promovarea se realizeaza discret, nu atat de explicit. Tocmai publicitatea ascunsa din corpul acestor articole va incuraja publicul sa evalueze produsele / serviciile prezentate si apoi sa actioneze.

Trafic

Daca sunt bine scrise, toate aceste articole sponsorizate favorizeaza pozitionarea website-urilor. Totodata, cresc numarul vizitatorilor, adica traficul. In termeni simpli si directi, ajuta oamenii sa intre in contact cu activitatea ta. Si cu cat au un continut mai de calitate, contribuie la captarea mai multor clienti.

Reputatie

Mediul online inseamna comunicare directa si eficienta. Reputatia afacerii se construieste atunci cand satisface asteptarile propriilor clienti. Cand cititorii cauta informatii despre un produs, serviciu, activitate etc., advertorialele aferente domeniilor de interes ii pot directiona catre website-ul tau.

Vanzari

Tot mai frecvent, procesul care duce la achizitia de produse sau servicii depinde de prezenta online. Datorita planului advertorial, iti poti promova afacerea pe termen lung. Este o strategie capabila sa genereze vanzari, implicit un profit ce-ti va da forta sa te dezvolti si sa patrunzi pe alte piete.

articole SEO

Ce este si ce nu este advertorialul?

In vasta panorama a tehnicilor SEO de pozitionare avantajoasa a propriilor website-uri, un rol insemnat il au articolele sponsorizate sau advertorialele. Importanta lor deriva din capacitatea de a centra niste obiective greu de atins prin alte practici de optimizare.

Practic, mijlocesc difuzarea comunicatelor de presa, a stirilor si noutatilor prin canalele media. Sau faciliteaza obtinerea unui loc favorabil in clasamentul SERP prin campaniile de link building.

Ce sunt advertorialele?

Luand nastere prin fuziunea intre advertising (publicitate) si editorial, advertorialul reprezinta un model de comunicare promotionala, aflat practic la jumatatea distantei dintre reclama si continutul editorial. Este vorba despre continut hibrid redactat in purul stil jurnalistic. Inspirat de scrierea editoriala de calitate, acesta vine in sprijinul obiectivelor publicitare care urmaresc atingerea unor rezultate comerciale.

In realitate, poate fi descris ca un anunt cu un continut bine studiat, asa incat cititorul sa-l perceapa drept sursa credibila si cu un aspect in perfecta concordanta cu mediul (website-ul) care-l gazduieste.

Insa comparativ cu anunturile clasice, trebuie sa includa o nota aditionala, unde sa se mentioneze ca este vorba despre reclama.

Dar in ciuda scopului primar, acela de publicitate – prin care se promoveaza un brand, un produs, un serviciu – foarte adesea, advertorialul intampina utilizatorii cu continut util.

La fel ca editorialul sau articolul de fond publicat in ziare si reviste, are o structura in care se regasesc un titlu, subtitluri, un text (introducere, cuprins), posibil chiar imagini. Insa ca model publicitar, pune mai mult accentul pe continutul textual decat pe cel vizual.

Vorbim despre un mix de ingrediente care ne permit sa le oferim clientilor agentiei materiale scrise atragatoare si interesante, relevante pentru sfera de interes si antrenante, persuasive si cu un puternic mesaj comunicativ.

Pe scurt, aceste articole SEO ofera tot ce e nevoie pentru a capta publicul tinta si a transforma simplii cititori in potentiali clienti. Advertorialele faciliteaza calea fara ca cititorul sa se simta enervat din cauza invaziei de reclame si fara sa se simta fortat sa treaca la actiune.

Ce nu este un advertorial sau ASA NU!

Un advertorial nu intruchipeaza o insiruire de sloganuri, nici nu colecteaza o avalansa de atribute toate la superlativ.

Forta textului sponsorizat sta in continut. Mesajul de transmis este cu atat mai eficace cu cat are o forma ce se apropie mai mult de articolul jurnalistic.

Nu serveste un ton promotional foarte evident. Nu servesc nici indemnurile adresate cu foarte multa insistenta. Ba mai mult, orice exagerare poate avea efect contrar.

E mult mai strategica punctarea pe raspunsurile cautate si asteptate de useri, pe informatii pe care acestia le considera relevante. Gen: ”ce nevoie am de acest produs”, ”cu ce se diferentiaza aceste servicii de ofertele concurentei” etc.

05

Cand se poate recurge la advertoriale SEO?

  • Ai o afacere nou aparuta in mediul online sau offline?
  • Stii cu exactitate ce vor clientii tai si ce pretentii au de la tine?
  • Publicul are incredere in brandul si in produsele tale?
  • Activitatea se bucura din plin de aprecierea consumatorilor?

 

Sunt intrebari pe care inevitabil ti le adresezi. Insa nu ai cum sa te astepti ca imediat ce intri pe piata (valabil atat in online cat si in offline), persoanele sa te descopere, sa-ti cunoasca serviciile, sa-ti cumpere produsele, sa citeasca tot ce postezi.

Realizarea advertorialelor porneste de la analiza completa a acestor intrebari si a multor altele pe langa. Apoi, se concretizeaza intr-un plan detaliat de creare a unor articole SEO ce urmeaza sa apara pe site-uri de nisa.

In ce context strategia ofera un mare plus afacerii?

Publicarea advertorialelor prin strategii bine puse la punct reprezinta una dintre cele mai bune solutii pentru:

  • Comunicarea si difuzarea unor informatii, stiri sau noutati;
  • Pozitionarea website-urilor in motoarele de cautare.

 

Prin aceasta forma de advertising camuflat, se pot promova companiile, dar si micile afaceri, site-urile de ecommerce, dar si portalurile sau blog-urile personale. Totul, folosind ca intermediar articolele inserate pe variate site-uri.

Iata si cateva exemple inspirate, unde acest tip de publicitate merge drept la tinta:

  • Semnalarea / anuntarea unui website nou, a actualizarii design-ului, a unor produse / servicii;
  • Lansarea unor colectii de imbracaminte sau deschiderea unei locatii din sectorul HoReCa;
  • Promovarea unei reviste, a unor volume proaspat iesite de sub tipar ori a unor medicamente etc.

De cine si de ce depind reusitele?

Doar alegand cu atentie agentia de marketing se poate maximiza vizibilitatea continutului in online. Totodata, se poate construi un nume, modela opinia publica si ameliora imaginea formata. Astfel de rezultate faciliteaza cunoasterea brand-ului (brand awarness) si imbunatatirea reputatiei (brand reputation).

Toate aceste obiective se vor atinge numai langa o agentie cu experienta in sector, careia nu-i lipsesc nici conexiunile cu alte website-uri, nici oamenii pregatiti.

Agentia OMNIFLUX acopera toate aceste aspecte, asigurand fiecare etapa a campaniilor de marketing prin advertoriale SEO. Avem acces la numeroase website-uri unde se pot posta articole in vederea:

  • Promovarii in mediul online;
  • Optimizarii pentru motoare de cautare;
  • Imbunatatirii imaginii companiei etc.

 

Datorita colaborarii cu platforme, site-uri de stiri si blog-uri cu o autoritate ridicata si cu trafic intens, putem pune la punct si sustine campanii de articole publicitare utile atat pentru brand awarness si brand reputation, cat si pentru link building.

strategia potrivita

Cea mai buna strategie

Redactare

Realizam articole SEO cu continut original, atragator nu doar din perspectiva motoarelor, ci mai ales a publicului.

Postari

Inseram texte in scop publicitar pe platforme compatibile cu argumentele abordate de nisa business-ului tau.

Conexiune

Construim o retea de backlink-urile inspirat dirijate catre website-ul de promovat, avand ca surse cuvinte cheie bine definite.

Strategia noastra: Link Popularity prin Advertoriale SEO

Unul dintre factorii determinanti pentru imbunatatirea pozitionarii in SERP inseamna link popularity (popularitatea link-urilor). Este vorba despre o masura prin care continutul unui website capata credibilitate – element cu o influenta favorabila asupra vizibilitatii online.

Motoarele de cautare premiaza site-urile care ofera continut pertinent, urcandu-le in topul clasamentului. Iar obiectivul nostru este clar si urmeaza aceasta directie: cresterea popularitatii link-urilor, mai bine-zis a paginilor web care se conecteaza la site-ul tau.

Mai multe conexiuni inseamna mai mult trafic. Mai mult trafic aduce mai multi posibili clienti si totodata mai multe oportunitati de business.

Ca strategie, mizam pe advertoriale SEO, o forma de continut publicitar mascat, in masura sa tina utilizatorii la curent cu ofertele. Acestia, la randul lor, vor fi mai interesati si mai atrasi de produsele si serviciile tale.

Mai bine putine backlink-uri de pe site-uri cu autoritate, decat multe din surse fara relevanta

Am depasit un deceniu de cand ne mentinem pe piata autohtona cu servicii SEO, interval in care am demarat sute de proiecte si campanii. Cu experienta noastra in marketing online, si nu ne laudam, putem propune solutii optime indiferent sub ce forma iti expui necesitatile.

Daca ne lasi timpul de care avem nevoie pentru a ne organiza, noi, oamenii de la OMNIFLUX, ne vom ocupa de fiecare etapa a campaniilor de promovare prin advertoriale SEO:

  • Scriere texte – Au grija de ele content writer-ii cu care lucram, ”creativii” care stiu cel mai bine cum sa jongleze cu cuvintele;
  • Plan de marketing – Ne ghidam dupa exigentele utilizatorilor. Publicul dicteaza si tot el ne inspira in stabilirea pasilor;
  • Publicare advertoriale – Continutul creat ajunge pe website-uri de nisa si portaluri relevante pentru business-ul tau.

Doar sa ai rabdare, pentru ca rezultatele si succesul nu se vad de azi pe maine.

Nu e nevoie sa cunosti toate aspectele tehnice, nici sa stii scrie articole SEO si mesaje persuasive. In agentia SEO OMNIFLUX, vei gasi specialisti care stiu si pot sa se ocupe de campaniile de promovare. Pentru ca detin toate ”armele” potrivite sa lupte pentru depasirea concurentei.

Tu intreaba, noi iti vom raspunde! Pentru scrierea de advertoriale sau pentru alte servicii de content marketing, foloseste cu incredere datele noastre de contact!