Campanii eficiente PPC

Agentie PPC specializata

Anunturile Pay-Per-Click au o expunere separata de alte tipuri de publicitate si de rezultatele organice. Sectiunile se remarca imediat din ”multime”, ca pozitionare, design, cuvinte cheie, imagini, formulare.

Campanii PPC eficiente si de impact

In toate campaniile PPC, indiferent de forma lor, se poate alege un buget zilnic de cheltuit. Apoi, acesta se poate mari sau micsora, inlaturand riscurile de a consuma pentru advertising mai mult decat iti permiti. Suntem foarte atenti cu bugetul disponibil, obtinand cele mai bune rezultate posibile.

Strategii PPC personalizate afacerii tale

Campaniile PPC ofera o sfera larga de posibilitati de a transmite mesajul corect catre publicul tinta. Fie ca e vorba despre anunturi in reteaua de cautare sau in reteaua de display Google, fie ca sunt anunturi de remarketing sau Google Ads.

PPC marketing

Pachete de promovare PPC

Brainstorming cu clientii

Este un pas necesar? Nu e doar necesar, e si primul. Trebuie sa cunoastem ce doreste fiecare client. Asa ca, o scurta intalnire (nu neaparat live), atat cat sa descoperim intentiile, ne va ajuta sa ne canalizam creativitatea si toate armele catre campanii de succes.

Optimizare campanii PPC

E un alt fel de optimizare decat SEO – este optimizare cost-per-click. Costurile fiecarui click nu se pot stabili la intamplare sau campaniile pot deveni nerentabile, prea costisitoare si degeaba. Ei bine, testam si analizam, asa incat sa se vada rezultate si apoi le imbunatatim.

Research cuvinte cheie

Initiem campanii PPC construite in jurul unor cuvinte cheie, dar cu ochii pe nisa clientului, pe obiectivele si nevoile lui. Cuvintele cheie au un rol puternic in a gasi un business, un site, un serviciu. Ele sunt cele care vor genera interactiune si cele mai multe oportunitati.

Creare Landing Page / pagina de destinatie

Nu mai putin importante sunt paginile de destinatie, landing pages, cele pe care userii ajung dupa ce dau click pe anunturi/imagini. Fiecare astfel de pagina trebuie sa reflecte nu doar cuvintele cheie folosite, ci si continutul/obiectivul anuntului.

Rapoarte periodice

Ca agentie PPC, specialistii nostri trebuie sa stie ce functioneaza si ce nu. O strategie de succes cuprinde si rapoarte detaliate, indispensabile in masurarea si imbunatatirea performantelor (monitorizare bugete, actiuni pe diverse dispozitive, comportament public tinta).

Continut si design originale

Ar fi prea grozav ca 1-2 cuvinte cheie inserate strategic in continutul anuntului sa dea pe spate audienta. De fapt, trebuie mai multa straduinta. Pentru a capta, dupa stabilirea celor mai bune cuvinte cheie, trebuie creativitate atat in continut (text, imagine), cat si in design.

Campanii pay-per-click

Ce este PPC?

Cu toata concurenta din online, sa te afirmi, sa iesi in fata celorlalti este mai provocator ca niciodata. Generand insa un trafic cat mai targetat, se creeaza conditii favorabile pentru a reusi o pozitionare convenabila si a atrage audienta potrivita in fiecare faza a vanzarii in general.

Imagineaza-ti sa te infatisezi in fata clientului fix cand si unde acesta lanseaza o cautare pentru produsele / serviciile / informatiile pe care le oferi.

Imagineaza-ti apoi cu ce strategie l-ai putea intampina, cu ce mesaj l-ai putea multumi si invita pe website-ul tau, convingandu-l ca acolo va gasi ce cauta.

Este cam tot ce inseamna publicitatea PPC sau Pay-Per-Click (Platesti-Pe-Click). Inseamna sa furnizezi un anunt personalizat catre potentialii clienti – scris scurt si la obiect – in momentul precis cand acestia efectueaza o cautare.

In cuvinte putine, inseamna sa vii cu raspunsul potrivit in locul si in momentele potrivite.

Actiuni controlate

Campaniile PPC descriu un mod controlat si economic de a castiga pozitii avantajoase in rezultatele motoarelor de cautare cel mai frecvent folosite (Google, Yahoo, Bing).

Rolul lor se extinde apoi pe website-uri si pe platforme pe unde publicul obisnuieste sa navigheze in majoritatea timpului. Asa cum sunt canalele de social media cel mai intens vizitate (Instagram, Facebook, LinkedIn sau Youtube).

Intr-o proportie covarsitoare, oamenii – poate din comoditate, poate pentru increderea in recenziile online – recurg mai intai la mediul digital cand cauta produse, servicii sau firme locale. Iar dintre cei convinsi de eficienta internetului:

  • Circa 75 % afirma ca ads-urile platite le faciliteaza raspunsurile la cautari. Ofera practic totul pe tava, fara alte eforturi.
  • Aproximativ 60-65 % recunosc ca inainte sa aleaga alte optiuni si alte rezultate, dau click pe anunturile contra cost.

Rezultate vizibile in timp real

Pay-Per-Click este despre relevanta, anunturile gasind utilitate in toate situatiile cand se cauta:

  • Promovarea marcii / produsului / serviciului;
  • Imbunatatirea vanzarilor;
  • Generarea de lead-uri.

In orice moment exista user-i care cauta ceva in online. Specialistii focalizati pe advertising au posibilitatea sa aduca in fata publicului un anunt fix cand exista o cautare.

De pilda, cand se cauta accesorii smartphone, sa spunem, sectiunea rezervata anunturilor va infatisa continut sponsorizat care prezinta accesorii pentru smartphone (husa alergare, stativ smartphone etc.).

Prin cateva setari in background, punand mereu accent pe relevanta data de cuvinte cheie, info, mesaj, oamenii / agentiile de publicitate pot derula campanii de succes.

Cunosti un alt tip de promovare online cu un impact mai puternic si mai bine orientat decat PPC?

05

Forme de promovare Pay-Per-Click

Cum nu avem un model standard nici pentru formatul anunturilor, nici in ce priveste destinatia planului de marketing online, ne adaptam. Oferim servicii personalizate, care corespund cu exigentele si cu bugetul clientilor nostri.

Cele mai populare si utilizate raman campaniile pe:

  • Google (castigatorul absolut) – se desfasoara direct pe pagina de rezultate;
  • Facebook (actualul lider din social media).

Ca impact, importanta, celebritate si engagement, urmeaza campaniile pe:

  • Instagram (o platforma cu un imens potential, ce tinde sa detroneze actualul lider);
  • Youtube;
  • LinkedIn;
  • Bing etc.

PPC Ads pentru motoare de cautare

Campaniile sponsorizate cost-per-click se deruleaza si pe alte motoare de cautare.

Yahoo, Yandex sau Bing au si ele propriile platforme publicitare. Acesta din urma e un motor cu un flux important de cautari indeosebi in Statele Unite. Cu toate astea, inca nu au reusit sa acapareze piata online.

In general, cand se mentioneaza publicitatea pay-per-click, se vorbeste despre Google Ads, cu o pondere ce depaseste 90 %.

PPC Ads pentru social media

Campaniile PPC din social media se preteaza mai degraba la magazine e-commerce, business-uri B2C si din domeniul HoReCa.

Facebook Ads

Cu numarul impresionant de user-i care zilnic stau pe aceasta retea (cauta anumite lucruri, informatii etc., dar nu neaparat), posibil ca Facebook este si cea mai accesibila. In sensul ca vrei vizibilitate, vrei ca publicul tinta sa te vada, iti incepi aici campaniile.

Dar nu ajunge sa-ti prezinti anunturile. Una este sa faci advertising, alta este sa o faci cu cap, asa incat sa ajungi la rezultatele dorite.

Pentru a capta inimile unui public atat de deschis catre socializare, campaniile publicitare de pe Facebook permit in egala masura vizualizarea continutului textual si a fisierelor media.

Filtrarea audientei anunturilor sponsorizate tine cont de mai multe variabile (interese, date demografice, comportament etc.). In acelasi timp, lasa libertatea platii (cost-per-click sau cost-per-impressions). In realitate, CPC si CPM fiind campaniile cele mai utilizate.

In plus, gigantul creat de Mark Zuckerberg permite anunturile native, ceea ce inseamna ca mesajele / imaginile sponsorizate apar in fluxul de stiri, insotite de marcajul Sponsorizat.

Ca sistem publicitar, portalul rezulta gazda primitoare pentru orice tip de business B2C. Realmente, faciliteaza maximizarea expunerii continutului in fluxul de noutati:

  • Creste traficului spre website, a numarului vizitatorilor si a folowers-ilor;
  • Creste numarul contactelor si imbunatateste conversiile.

Incepe o campanie Facebook Ads si arata-i publicului targetat ca are nevoie de brand-ul tau, de tot ce ai de oferit!

YouTube Ads

Din portofoliul agentiei OMNIFLUX nu lipsesc nici campaniile PPC pe YouTube. Vorbim despre una dintre cele mai importante platforme publicitare si al doilea cel mai extins motor de cautare dupa Google, al carui partener este.

De asemenea, are un public mai vast decat canalul clasic de media. Comparativ cu modul in care se deruleaza marketing-ul in televiziune (cu spectatori imposibil de selectat), in campaniile de pe YouTube, promovarea se poate focusa pe publicul tinta dorit.

PPC Ads pe alte canale social media

Chiar daca numara in jur de 1,5 miliarde de conturi active, dincolo de Facebook exista si alte platforme de social networking.

De pilda, pe Instagram se distribuie in jur de 100 de milioane de fotografii, in timp ce LinkedIn conecteaza sute de milioane de conturi unice ale membrilor acestei mega comunitati.

Instagram Ads

Cu un numar de user-i ce se apropie cu pasi repezi de ai portalului lui Zuckerberg, Instagram reprezinta o alternativa excelenta de a sensibiliza publicul prin postarile inserate. Insa fiind o platforma atat de vizuala, anunturile text nu genereaza reactii.

Este nevoie de imagini, de un grup de imagini sau de videoclipuri (preferabil, insotite de un text de impact) pentru a impresiona si capta atentia.

Inca un lucru pe care Instagram Ads il are diferit se refera la target. Publicitatea aici se indreapta catre un public tanar, unde predomina grupele de varsta de pana in 29 de ani, cu pondere ce scade treptat odata cu cresterea varstei.

Si aici, campaniile de promovare PPC au costuri variabile, ce pot incepe de la cativa eurocenti si creste pana la sume colosale. Dar totul depinde de competitivitatea domeniului de activitate.

LinkedIn Ads

Cand obiectivele coincid cu generarea de contacte si de vanzari B2B, adaugarea retelei LinkedIn la strategia de marketing devine o decizie inteligenta. Profitand de serviciile publicitare ale acestui canal de business, e posibila interactionarea cu si mai multi clienti.

Adresandu-se in general afacerilor, ofera un mod incredibil de nisat de afisare a mesajelor, totul la costuri foarte mici. Optiunile pentru plata anunturilor LinkedIn Ads se impart intre cost-per-click si cost-per-impressions.

Ce castigi prin PPC?

Campaniile de promovare PPC reprezinta o excelenta strategie de marketing pentru companii, dar si pentru firmele mici.

De ce?

Pentru ca au un impact imediat si descriu un mod economic de a genera mai mult trafic spre website / anumite pagini. Pentru ca ofera rezultate nu doar convenabile, ci si eficiente, ca de pilda, reactii favorabile din partea publicului nisat sau vanzari.

Intr-un cuvant, asigura ACTIUNE, lasand spatiu si timp tehnicilor de optimizare SEO sa se dezvolte in background.

Avantajele PPC

Mai multe avantaje PPC

Mai multi clienti in general

Prin aparitii distincte, detasate de restul rezultatelor, cu un continut convingator al anuntului, ai toate sansele sa captezi atentia publicului.

Mai mult trafic de pe mobile

Cum majoritatea click-urilor spre pagini web vin de pe dispozitive mobile, ai toate motivele sa-ti extinzi campaniile de promovare si pentru mobile.

Mai mult public targetat

Prin cateva setari simple, incepand de la timp si date demografice, anunturile se vor adresa unui public nisat, printre care se gasesc si potentialii clienti.

Ce face in realitate o agentie PPC?

Anunturile PPC permit practic cucerirea pozitiilor de top in lista de cautari pe cuvinte cheie relevante. Chiar daca in realitate aceste pozitii stau separat de rezultatele organice.

Daca afacerea / website-ul are nevoie de vizibilitate imediata, o solutie cu rezultate rapide poate fi promovarea PPC. La OMNIFLUX, oferim consultanta de specialitate pentru campaniile Pay-Per-Click, asa incat cu modelul ales sa ai doar de castigat.

Cu variate tipare de anunturi contra cost, poti directiona instant traficul spre website-ul tau, avand ca instrumente:

  • Anunturi text – Apar in cautarile pe Google deasupra / sub lista rezultatelor organice. Pe langa link-ul de directionare catre un landing page bine ales, includ fragmente ale unor info comerciale.
  • Anunturi display – Ca forma, se aseamana cu modelul precedent. Difera doar locul afisarii. Pot sta printre paragrafele unui articol, intr-un bloc alaturat textului unei pagini, pe o bara inferioara a unei aplicatii etc.
  • Anunturi de remarketing – Ca tehnica particulara de publicitate, se adreseaza unui segment destul de nisat din public. Practic, ofera o vizibilitate doar celor care deja au luat contact cu site-ul / magazinul online.
  • Anunturi comerciale – Fereastra anuntului se afla tot in pagina de rezultate SERP, insa in lateral. Include imagini cu produse si alte info utile (numele comerciantului, pret), avand impactul asigurat.

Agentia noastra cauta sa optimizeze campaniile pentru a le creste randamentul. Avand specialisti dedicati in gestionarea planului de promovare pe cele mai populare platforme, ne dam interesul sa eliminam:

  • Costurile inutile cu cuvinte cheie lipsite de relevanta;
  • Costurile aferente campaniilor incomplet / ineficient optimizate.

Ca sa obtii eficacitate cu metoda aleasa, mai e oare necesar sa precizam cat de important este sa dai peste o agentie PPC cu experienta?

Cum ar fi sa te prezinti rapid in fata publicului tinta?

Serviciile noastre de promovare PPC reprezinta doar una dintre modalitatile prin care poti iesi in fata si totodata cea mai scurta si rapida cale de a-ti prezenta produsele / serviciile / imaginea / brand-ul.

Campaniile functioneaza foarte bine chiar si cand alte servicii SEM (Search Engine Marketing) au rezultate modeste. Conditia este insa sa se vizeze cuvinte cheie competitive, pentru ca da, secretul succesului sta chiar in acest factor.

In functie de dorintele clientilor, vom recurge la Google Ads, la Facebook Ads sau la alte strategii contra cost prezentate anterior, bazate tot pe metoda pay-per-click. Pentru ca au puterea sa pozitioneze un website / o pagina deasupra concurentei si totodata sa capteze audienta.

Pe scurt, ne ocupam de fiecare etapa. De la analiza concreta a afacerii / website-ului (sa intelegem care e cea mai buna campanie in cazul tau, tinand cont de obiective), la copywriting si la optimizarea anunturilor.

Chiar si pachetele noastre acopera un registru larg de cerinte. Pentru ca o mica afacere nou lansata are nevoie de un alt plan de marketing si totodata de alt tip de campanie PPC decat un brand recunoscut, care poate doar vrea sa aduca pe piata un produs nou.

Ai reusit sa te convingi ca anunturile PPC Ads sunt si pentru tine?

Ai o afacere noua / un website recent care se lupta din greu sa castige teren pe piata? Incerci sa te extinzi, sa-ti imbunatatesti cresterea sau doar sa atragi ochii asupra ta? Dar inca nu crezi ca o campanie PPC se potriveste obiectivelor tale?

Gresesti! Interventia unor specialisti, conform bugetului de care dispui, ar putea ajuta ca toate aceste lucruri sa se intample.

Daca pana acum ai avut dubii ca o agentie PPC poate servi cu ceva afacerii tale, daca pana acum nu ai profitat la maxim de situatii in care a fost oportun sa faci ceva, nu lasa sa treaca pe langa tine si aceasta sansa.

Avem o strategie cu care nu vei da gres. Avem o viziune cu privire la rezultate. Avem si o echipa care te va ajuta sa-ti atingi obiectivele.

Foloseste datele de contact si solicita chiar acum o campanie PPC personalizata pentru website-ul tau! Suntem aici pentru tine, sa te ascultam si sa gasim impreuna solutiile care vor functiona cel mai bine.