Campanii Facebook Ads

Agenție Facebook Ads

Facebook este o platformă socială cu un potențial imens dar unde se derulează un număr impresionant de reclame, așa că numai o campanie făcută de o agenție Facebook Ads specializată precum Omniflux poate face diferența.

Campanii Facebook Ads eficiente

De la firmele mici ce sunt la început de drum, până la companiile multinaționale, toate au trecută în strategia de marketing promovarea prin anunțuri pe Facebook. Dacă și tu îți dorești o campanie Facebook Ads eficientă, fără bugete irosite sau lipsite de conversii, apelează la serviciile noastre.

Promovare Facebook cu impact maxim

Un mesaj clar, compus în manieră atractivă și distribuit către o audiență bine aleasă aduce mari beneficii. Utilizatorii vor fi îndemnați fie să devină fani ai unei pagini de Facebook, să acceseze un link, să interacționeze prin share și/sau să lase un comentariu. Din Ads Manager este ușor să pornești o campanie, însă aceasta trebuie monitorizată și optimizată constant, pentru a se obține cele mai bune rezultate.

Etapele Facebook Ads

Etapele unei campanii Facebook Ads

O campanie Facebook Ads trebuie gândită ca parte a unei campanii de marketing online și este necesar ca acești pași pregătitori să fie realizați cât se poate de bine. În crearea și apoi în administrarea de campanii de promovare pe Facebook respectăm următoarele etape:

  1. Stabilirea obiectivului campaniei

 

Orice campanie are în spate un obiectiv. Toate aspectele campaniei Facebook Ads vor servi îndeplinirii obiectivului setat, indiferent dacă este vorba de creșterea traficului site-ului, de conversii pe diferite paliere de vânzări (lead-uri sau vânzări directe), de popularizarea unui clip pe pagina de Facebook, creștere a numărului de vizitatori ai paginii sau de descărcare a unei aplicații mobile. Cu cât obiectivul este mai simplu de formulat, cu atât calea către atingerea acestuia va fi mai clară.

  1. Identificarea grupului țintă

 

Către cine va fi difuzată reclama? Către tineri sau către persoanele de vârsta a doua? Pe lângă vârstă, sunt și alte date demografice care vor trebui stabilite și apoi setate: starea civilă, sexul, nivelul de studii, date geografice, precum și zonele de interes ale utilizatorilor de Facebook care vor primi anunțul pe display.

  1. Conceperea mesajului în manieră clară

 

Conținutul folosit în această acțiune de promovare prin Facebook Ads are la dispoziție doar câteva secunde pentru a își atinge potențialul și pentru a avea efect. Este foarte important ca mesajul să aibă o structură clară, să fie el însuși clar, să conțină un apel la acțiune (call-to-action) atractiv și ușor de înțeles, iar elementele vizuale să fie conforme cu specificul Facebook.

Este vorba de intervalul de atenție. Pur și simplu, un utilizator nu își mai poate menține atenția mai mult de câteva secunde, fiindcă îi este mutată altundeva de un alt mesaj, de o altă formă, de o altă imagine sau clip. Cu cât îți cunoști mai bine publicul, cu atât mergi mai bine la țintă. Iar dacă nu îl cunoști, o agenție Facebook Ads cu experiență precum OMNIFLUX îl poate identifica.

  1. Stabilirea strategiei de promovare

 

Pentru a maximiza impactul și pentru a economisi bani, este de dorit să se stabilească în termeni foarte clari strategia de promovare și serviciile Facebook Ads ce urmează a fi implementate. O strategie bună de început presupune „targetarea” mai multor categorii de public, pentru a o alege pe cea care corespunde cel mai bine obiectivelor campaniei.

Setarea bugetului ține tot de strategie. Există posibilitatea de a seta fie un buget zilnic, fie un buget pe o perioadă mai îndelungată, cu tot cu setarea intervalului orar în care să ruleze reclama.

  1. Implementarea campaniei

 

Urmează implementarea campaniei, acesta fiind momentul când se derulează strategia de promovare. Încă din primele ore se obțin date și informații utile, care indică ce trebuie păstrat și ce trebuie modificat astfel încât campania să fie de succes. Facebook Ads este un canal de promovare extrem de dinamic, astfel încât testarea unor strategii diferite este absolut necesară.

  1. Monitorizarea derulării reclamei

 

Monitorizarea campaniei este utilă pentru a putea decide întreruperea anunțului în anumite ore în care performează mai slab, modificarea unor parametri, îmbunătățirea conținutului, a bugetului alocat și a altor criterii care vor optimiza anunțul. Facebook utilizează un fragment de cod informatic ce poate oferi informații în timp real.

  1. Optimizarea Facebook Ads

 

Optimizarea unei reclame Google Ads reprezintă a activitate de rutină pe care o agenție promovare Facebook o realizează cu ușurință. Aproape toate campaniile ajung să fie modificate pentru optimizare. Orice cent poate fi economisit sau folosit mai bine. Așadar, o campanie Google Ads are multe elemente perfectibile. Contează ca intervențiile să fie cât mai puține, semn că totul a fost construit foarte bine încă de la început.

OMNIFLUX este o agenție Facebook Ads specializată în optimizarea campaniilor pe această platformă social media. În plus, specialiștii noștri cunosc specificul multor domenii de activitate, iar pentru businessul tău putem stabili mai rapid audiența potrivită, cu o precizie mai mare.

Sunt disponibile în mod gratuit mai multe ghiduri pentru crearea de reclame pe Facebook, însă de multe ori nu îți permiți să petreci suficient timp pentru a învăța, înțelege și urma ideile de acolo. În plus, riscul de a eșua este ridicat, fiindcă succesul în promovarea pe Facebook depinde de mulți factori, printre care a fi la curent cu evoluția reclamei, a campaniei, a fi atent la parametri etc.

05

Apelează la o agenție Facebook Ads specializată și creativă

O agenție Facebook Ads cunoaște în detaliu toate setările necesare succesului unei campanii. Pe lângă partea tehnică, deținem și acea abilitate de a ne adapta domeniului de activitate și particularităților firmei tale, astfel încât putem crea pentru tine mesaje, texte și imagini creative.

O pagină oficială de business pe Facebook ajută firma să se prezinte celor care nu o cunosc, dar și să își anunțe comunitatea de fani, clienți și colaboratori asupra noutăților referitoare la produse, servicii sau activitate. Schimbarea sediului, adăugarea unei game noi de produse sau a unui serviciu nou în paleta sa, informații referitoare la promoțiile existente sau pur și simplu urări cu ocazia sărbătorilor, toate acestea pot și trebuie să fie postate pe Facebook.

Vânzări prin Facebook

Dacă îți dorești vânzări și vizibilitate prin Facebook

Vizibilitate

Îți dorești vizibilitate de brand, adică recunoașterea firmei tale în percepția tuturor? Campaniile de Facebook Ads îți pot crește notorietatea.

Necesitate

Atâta timp cât o parte importantă a pieței în care activezi apelează la promovarea pe Facebook, de ce n-ai face-o și tu? Nu este vorba doar de urmarea unui trend, ci de acoperirea unei necesități.

Vanzari

Îți dorești creșterea vânzărilor? La câți oameni sunt pe Facebook la ora actuală căutând să cumpere ceea ce ai tu de vânzare, cu siguranță că aici îți găsești potențialii clienți; trebuie numai să îi convingi să cumpere de la tine.

Publicitate Eficienta prin Facebook Ads

De departe cel mai potrivit lucru este să apelezi la profesioniști pentru care există întotdeauna soluții și modalități de abordare în cadrul unei campanii Facebook. Până și antreprenorii care au învățat în timp cum să se promoveze singuri, preferă să colaboreze cu o agenție specializată în servicii Facebook Ads pentru a fi siguri că vor obține cele mai bune rezultate posibile.

Echipa de specialiști de la OMNIFLUX lucrează pentru a include clienții noștri în categoria companiilor care au ceva de spus în nișa lor și care fac diferența prin campanii creative de social media marketing.

Facebook Ads este astăzi una dintre cele mai eficiente platforme de publicitate. Dacă totul se bazează pe o strategie eficientă și țintită, reclama pe Facebook va fi un element important în succesul online al afacerii tale. Apelează la o agenție Facebook Ads precum Omniflux pentru o colaborare de succes!