Auditul SEO consta intr-o serie de verificari amanuntite a site-ului:
- dpdv. tehnic: analiza codului sursa si a indexarii paginilor
- dpdv. al continutului: analiza textului existent si a relevantei acestuia (prezenta si densitatea cuvintelor cheie folosite, a titlurilor / headings-urilor), a imaginilor (denumire, ALT text, dimensiune kb.) sau a clipurilor video
- dpdv. al autoritatii acestuia: analiza profilului existent de backlink-uri
Inainte de a porni la drum cu proiect nou, facem o analiza amanuntita pentru a afla tot ce avem nevoie pentru a obtine cele mai bune rezultate.
- Aflam de la client cat mai multe despre business si piata in care activeaza, despre produsele si serviciile oferite
- Alcatuim lista completa a cuvintelor si expresiilor cheie cu volumul de cautare cel mai mare din domeniul in care activeaza site-ul; cuvinte cheie utile ce au potential mare de conversie
- Analizam in detaliu concurenta (pagini, preturi, texte, social media, imagini, video, backlinkuri, titluri, structura linkuri interne, articole de media, advertoriale, etc)
- Verificam viteza de incarcare a site-ului, un element care va capata o importanta majora incepand cu anul 2021 cand Google anunta un nou update important in ceea ce priveste „page experience” (experienta pe care o are utilizatorul accesand paginile site-ului)
- Verificam Meta Titlurile si Meta Descrierile paginilor importate: acestea trebuie sa fie atractive si sa contina un „call to action” astfel incat rata de click (CTR) sa fie cat mai mare
- Verificam in amanunt continutul site-ului, titlurile si subtitlurile precum si structura de url-uri
- Facem o analiza a traficului organic obtinut in Google Search Console si a backlinks-urilor existente (in cazul in care se depisteaza link-uri nocive se va folosi tool-ul de disavow); concepem o strategie de linkbuilding pentru cresterea autoritatii site-ului si a Brand Awareness-ului
- Ne asiguram ca exista certificat functional SSL – Google pune accent pe interactiunea securizata si confirma inca din 2014 ca protocolul HTTPS reprezinta un factor de ranking
- Verificam erori de indexare si erori de pagina inexistenta 404
- Examinam profilul companiei in „Google My Business” si venim cu propuneri de optimizare a acesteia – ideal pentru SEO local
Daca ai un site pentru care vrei sa cresti traficul organic printr-o pozitionare cat mai buna in motoarele de cautare, solicita un AUDIT SEO GRATUIT. Tot ce ai de facut este sa ne contactezi!