Campanii Instagram Ads
Agentie promovare Instagram
Instagram by Facebook este o retea sociala obligatorie daca activezi in domenii precum fashion, fotografie sau travel. Daca vrei cele mai bune rezultate de la o campanie, apeleaza la o agentie de promovare Instagram specializata.
Promovarea prin Instagram Ads
De regula reclamele de promovare pe Instagram ruleaza in paralel cu Facebook Ads, insa acestea pot fi personalizate in functie de obiectivele campaniei. Fie ca vorbim despre vizibilitatea brandului sau de vanzari, concepul grafic si al mesajului transmis este esential.
Campanii Instagram Ads eficiente
Rata de engagement este mai mare decat pe Facebook iar de curand a fost adaugata in aplicatie o pagina speciala de shopping, asa ca un AD creativ pe reteaua IG poate aduce beneficii unice, nu doar pentru cresterea comunitatii cat si pentru vanzari!
Etapele Instagram Ads
Pașii de urmat pentru următoarea campanie Instagram Ads
Pașii de respectat apropo de promovarea pe Instagram nu diferă cu nimic față de pașii pentru Facebook, diferențele constând în aspecte de detaliu, iar nu în aspecte de structură. Iată care sunt aceștia.
-
Setarea obiectivului campaniei
Ce obiectiv poate avea promovarea pe un cont de Instagram? Acesta va fi asemănător cu cel al promovării pe rețeaua Facebook, deși există și anumite obiective specifice mediului IG precum modul în care se dorește a interacționa cu reclama. În rest, accesarea de link-uri sau popularizarea brandului sunt obiective comune celor două rețele sociale.
În cazul Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, a seta un obiectiv este crucial și chiar indispensabil. Un obiectiv nu poate fi spre exemplu dublarea cifrei de afaceri, fiindcă o reclamă distribuită pe internet este pur și simplu prea limitată pentru un obiectiv atât de complex și care depinde inclusiv de foarte mulți alți factori. Obiectivele vor fi unele specifice acestui tip de reclamă, acestei tactici de marketing.
-
Identificarea audienței
Grupul țintă va putea fi stabilit tot din platforma Facebook Ads, așadar după aceleași criterii legate de date demografice, geografice, de status sau comportamentale, însă alegerea acestei audiențe va ține cont de specificul Instagram. Instagram Ads este ideal pentru publicul cel mai activ și mai interesat de aici, și anume cel între 18 și 29 de ani.
Dacă ceea ce produci sau prestezi are legătură mai mult cu acest public tânăr sau cu publicul axat pe zona vizuală, atunci poți miza mai mult pe Instagram Ads decât pe Facebook Ads – bineînțeles, rulând ambele tipuri de reclamă. Ad-urile din zona de fashion există și pe Facebook, dar pe Instagram trebuie neapărat să se regăsească.
-
Construcția mesajului în format clar, structurat
Toate mijloacele de promovare pe Instagram și în general în social media sunt numai canale de distribuție a unor mesaje. Orice act de comunicare în social media trebuie să fie bine structurat și ușor de înțeles în esență, altfel s-ar pierde în fluxul de mesaje care construiesc, până la urmă, ceea ce se numește conținutul din social media.
Necesitatea folosirii unui vocabular pe înțelesul tuturor este, din nou, ceva universal valabil. Conținutul distribuit prin intermediul Instagram Ads va fi în mod obligatoriu conținut instagramabil – adică adaptat în integralitate la formatul foto, la culorile mai vii, la caracteristici specifice de video, la forma de Stories, la hashtaguri, taguri, atașamente de link-uri și așa mai departe.
Shopping posts sunt acele ad-uri foarte întâlnite pe Instagram, întrucât instagrammerii sunt dispuși să le vadă și de multe ori să le acceseze chiar. Ne amintim de faptul că cei mai activi și cei mai mulți pe Instagram sunt tinerii dispuși la shoppingul online, la shoppingul mobile.
-
Definirea strategiei pentru promovare
Gândirea strategică se află la loc de cinste inclusiv aici, în Instagram Ads. Testarea mai multor targetări în scopul alegerii celei/celor potrivite este o decizie înțeleaptă și o etapă importantă. Se poate alege între IG Feed, adică acolo unde se dă scroll, IG Stories, unde conținutul dispare în 24 de ore dacă nu este evidențiat cumva și IGTV, adică în zona dedicată de video.
Acestea trei sunt toate locuri din Instagram în care se pot plasa reclame, așadar toate opțiunile sunt pe masă. Este ceva specific Instagram, mai ușor de gestionat de către cunoscători. Noi, Omniflux, setăm, derulăm, monitorizăm și modificăm campanii Instagram Ads pentru clienții noștri cunoscând Instagram de la general la detaliu.
-
Implementarea propriu-zisă
Odată ce ad-ul a fost publicat, bugetul începe să se consume în intervalul orar menționat în fiecare zi pe perioada menționată, o altă posibilitate fiind derularea reclamei pe durata întregii zile dacă Instagram Ads este setat pe o singură zi. Implementarea reclamei este ușor de făcut în platforma specifică și tot în platformă se poate regla totul în această promovare pe Instagram.
-
Monitorizare constantă
Pentru a verifica dacă reclama are impact și pentru a identifica măsuri de luat pentru ca reclama să performeze mai bine, este nevoie de o monitorizare periodică în consolă. Se vor urmări parametrii de durată, de buget, dar și KPI-ii stabiliți la punctul 1. Dacă ceva este în neregulă sau dacă testarea în paralel a audiențelor, spre exemplu, a oferit indicii referitoare la ce audiență este mai receptivă la mesaj, se poate trece la punctul 7.
-
Optimizare pe parcurs
Inclusiv în promovarea pe Instagram, optimizarea este de multe ori singura modalitate prin care bugetul se folosește la potențial maxim. Ne interesează ca fiecare cent cheltuit să fie cheltuit cu folos, altfel eforturile a multor oameni (specialiștii tehnici, creatorii de mesaje, sumele investite) vor fi fost irosite parțial sau total. Asta este frumos la Instagram Ads, faptul că poți modifica o campanie în atâtea moduri încât dacă știi ce faci, succesul este garantat.
Instagram Ads
Eficienta
O simplă navigare pe Instagram este destul de edificatoare – în oricare dintre cele trei porțiuni, Feed, Stories sau TV se regăsesc suficient de multe reclame și se poate observa numitorul lor comun: reclama pare a fi de acolo, este adaptată perfect mediului în care apare, așa că șansele de a capta și totodată de a menține interesul celor care o vede sunt destul de mari.
Instagram Ads
Reach
Follower-ii de pe Instagram ai contului de business nu sunt niciodată destui; întotdeauna se poate mai mult. Hashtagurile folosite în postările tale îți aduc un oarecare reach, te ajută, însă ne temem că nu este suficient. Dintr-un cont de business trebuie setată o reclamă specifică, capabilă să ajungă la foarte mulți instagrameri activi și dispuși să dea curs invitației din reclamă, acelui call-to action, adică apelului la acțiune (dă swipe, intră pe, etc.).
Instragram Ads
Despre Omniflux
Cunoaștem această rețea socială suficient de bine pentru a ne recomanda în fața ta ca Omniflux, agenția care asigură buna promovare pe Instagram. De când a fost achiziționată de Facebook, Instagram a cunoscut o creștere fulminantă și de bun augur. Sunt utilizatori care au conturi pe ambele rețele și se loghează și petrec timp pe amândouă, dar sunt convinși mai ușor să dea curs provocărilor de pe Instagram.
Despre comportamentul utilizatorilor de Instagram
Sunt utilizatori care petrec timp doar pe Instagram și nu accesează Facebook decât mult prea rar pentru ca tu să poți ajunge la ei într-un interval de câteva zile, cât ar dura în mod obișnuit o campanie Facebook Ads. În plus, cei foarte tineri, dacă vrei să te adresezi lor sau dacă afacerea ta se adresează lor sau părinților lor, sunt mai puțin pe Facebook și mai mult pe Instagram și alte rețele sociale cu o mai mare popularitate în rândul acestora.
Ai timp să te gândești măcar la toate acestea atunci când ai o companie de condus? Ai destui angajați în jur care să fie specialiști în marketing digital și să preia această misiune? De multe ori este dificil și să întreții site-ul firmei, așa că dorim să știi că ne poți contacta oricând pentru a beneficia de serviciile noastre – pentru a face promovare pe Instagram.
Cum să vinzi mai mult? Cu Instagram Ads
Înțelegerea foarte bună a platformei este un lucru esențial în reușita promovării pe Instagram. Calitatea excelentă a fotografiilor, lungimea și formatul adecvat al clipurilor video, textul scurt totuși cuprinzător din imagine sau descrierea acesteia și hashtagurile, link-urile, emoticonurile și/sau GIF-urile folosite, dacă sunt toate foarte bune, ar fi toate irosite în lipsa priceperii de a le exploata la potențial maxim.
Conținutul reclamei poate fi de aur – însă dacă strategia din spate este șubredă, dacă implementarea campaniei se realizează cu stângăcie, conținutul nu va avea impact, nu va convinge iar click-urile primite vor fi prea puține, achizițiile făcute, la fel, iar interesul față de reclamă, unul scăzut.
Însă dacă iei decizia de a ne chema în ajutor, noi vom prelua toate aceste responsabilități și vom duce totul la bun sfârșit – îți vom crește vânzările, vom obține lead-uri pentru tine – nu noi efectiv, ci reclama de care ne vom ocupa va face asta.
Bineînțeles, trebuie să ai o componentă online a afacerii, cum ar fi un magazin online, o platformă în care potențialii clienți să ajungă din Instagram în câmpul de comandă sau de rezervare ori contractare a unui anumit produs sau serviciu.
În timp ce tu și asociații tăi vă cunoașteți cel mai bine afacerea, nevoile și motivele care vă determină să căutați să demarați o promovare social media, noi cei de la Omniflux avem expertiza necesara de a te ajuta sa obtii cele mai bune rezultate.
Împreună dispunem de toate cele necesare pentru a crea și implementa eficient o campanie Instagram Ads. Contactează-ne!