email marketing eficient
Campanii
Email
Noi, la Omniflux, derulam campanii de email marketing in urma carora clientii nostri se aleg cu o comunitate numeroasa si fidela, mereu interesata de noutatile comunicate si de fiecare data bucuroasa sa le primeasca.
Obiective
diferite
Orice este posibil, intrucat in functie de tipul de proiect pe care il desfasori, noi la OMNIFLUX putem seta obiective diferite. Flexibilitatea este totala – spre exemplu in zona de e-commerce eforturile se refera la achizitionarea produselor prezente in cosul de cumparaturi sau prezentarea promotiilor.
Eficienta
crescuta
E-mailul reprezinta unul dintre canalele principale de business in conceptia companiilor. Detractorii spun ca epoca e mail marketingului a apus, dar noi ii intrebam de ce sunt trimise in continuare atatea newslettere si de ce companiile mari apeleaza in continuare la aceste servicii.
email marketing
Newsletter
Pentru succes, intotdeauna link-urile si butoanele din newsletter trebuie sa fie accesate de cat mai multi destinatari pentru ca publicul tau fidel sa aiba acces la noutati inaintea altora, la cupoane de reducere mai mari ori la personalizari de servicii.
Inbox
Este insuficient sa comunici exclusiv pe site si in social media sau prin reclame pe Google si Facebook ori Instagram sau LinkedIn, fiindca oamenii petrec timp inclusiv in casuta de Inbox iar acestia regasesc aici e-mailuri de la diferite branduri – iar pe cele mai bune le si deschid.
Ecommerce
Pentru magazinele online lucram cu sisteme de trimitere automata a mesajelor de notificare care sa insoteasca clientii atat in etapele anterioare plasarii unei comenzi, cat si in etapa prelucrarii comenzii sau post-livrare. Un mail sec „Iti livram comanda maine” nu multumeste pe nimeni, dar o altfel de formulare ajuta pe toata lumea.
Rezultate
A construi in mod sanatos si organic o baza de e-mailuri cat de mica sau de mare reprezinta garantia ca acele adrese vor raspunde pozitiv eforturilor de marketing si vor genera rezultatele si conversiile asteptate. Degeaba este trimis un newsletter la mii de adrese daca acestea vor genera doar cateva reactii de orice fel, de numarat pe degete.
Baza de date
Preluam din site sau din formulare datele necesare si tinem sa construim baze de date – adrese de e-mail – pe care sa te poti baza, fiind compusa din adrese valide si verificate zi de zi de clientii tai. Aici ne referim mai mult decat la etica, ne referim inclusiv la aspecte de legalitate si la rezultatele campaniei de e-mail marketing.
Landing page
Contentul trimis prin e-mail este creat de o asa maniera incat convinge pe cat mai multi useri sa actioneze butonul care duce fie pe un landing page, fie pe homepage, fie in campul dedicat pentru rezervare sau inregistrare – dupa caz. Astfel se ajunge la indeplinirea obiectivului de marketing setat la inceput.
campanii de newsletter
Magazinele online au nevoie de e-mail marketing
Serviciille noastre de e-mail marketing presupun etape clare.
Prima prioritate pentru noi este stabilirea strategiei, a planurilor de comunicare in functie de obiectivele tale de marketing. Acest pas este primul pe care il facem si care ii hotaraste pe urmatorii.
Ulterior, preluam adresele de e-mail obtinute direct de la persoanele care si-au dat acordul pentru utilizarea lor in scopuri de marketing. Cand e-mailul este trimis catre persoanele care il așteapta sau care se asteapta la el, sansele de a ne atinge obiectivele cresc.
Construirea bazei de e-mailuri – bune practici
Luam în calcul doar cateva sute de adrese valide si apartinand unor consumatori implicati si cu ajutorul lor obtinem zeci de reactii, asadar mult mai mult decat prin prima maniera descrisa. Cum putem face asta?
Prin formulare de abonare la newsletter construite mereu cu gandul la cei care le completeaza – este intalnita in practica oferirea unui supliment, asadar a unui e-book, a unui ghid de interes si asta in mod gratuit, ca recompensa pentru abonarea la newsletterul respectiv.
Odata ce avem baza de date, procedam la urmatoarele etape ale campaniei.
Urmatoarea etapa a campaniei de e-mail marketing implica sa realizam sabloane de e-mail personalizate in functie de particularitatile de brand dar si de tipul general de comunicare.
Ulterior completam campurile din sablon cu blocuri de continut adaptat obiectivelor imediate si trimitem mesajul de marketing la acea lista de adrese pregatita.
Ne aflam acum la momentul de start al perioadei de monitorizare (etapa in care urmarim o multitudine de evolutii si indici, de la rata de deschidere la conversii si multi alti indicatori de performanța).
optimizarea campaniei
Rata de deschidere a e-mailului este un element-cheie
Continutul e-mailului este important, nu doar subiectul, si producem content special pentru a incuraja conversia. Initial, muncim pentru a creste rata de deschidere a mailului in prima faza, apoi pentru a imbunatati indicatorii de parcurgere a continutului.
optimizarea campaniei
Cresterea ratei de conversie
Reusim acest lucru prin crearea de mesaje care indeamna la actiune si care o determina, care conving majoritati, care sunt intotdeauna o idee buna fiindca suna atat de bine si de tentant. Crestem rata conversiei cu doua cifre la toate campaniile preluate.
optimizarea campaniei
Masuram rezultatele
In cele din urma, tragem concluzii de specialitate si pe baza acestora operam modificarile necesare in vederea optimizarii mesajului, a formei sau frecventei de trimitere – precum si a altor aspecte specifice.
Un e-mail bun creaza interes
Obisnuim la OMNIFLUX sa generam titluri scurte si explicite, personalizate si adaptate temei punctuale tratate. Cunoastem si importanta pe care o are un emoji in titlul newsletterului (pentru ca e-mailul nostru sa se diferentieze in mod pozitiv fata de celelalte din lista de Inbox).
La OMNIFLUX obisnuim sa setam in binecunoscutul MailChimp sau oricare alt soft dedicat si eficient de trimitere care sa permita un impact maxim raportat la baza de adrese la care trimitem e-mailul.
Aici nu epatam printr-o cantitate mare de HTML, fiindca e-mailul trebuie parcurs cat mai usor cu putinta de catre oricine il deschide, chiar si de pe un smartphone basic. Cu cat este mai aerisit, cu atat este mai bine – avand grija in acelasi timp ca experienta celui care deschide e-mailul să fie una destul de bogata, de consistenta, si neaparat pozitiva.
In aceste conditii, utilizatorii vor dori si maine sa primeasca un e-mail de la tine.
Facut bine, email marketingul se dovedeste a fi tactica de marketing de zeci de ori mai eficienta decat social media marketingul. Este important si recomandat ca cele doua sa se desfasoare in paralel si sa aiba fiecare propriul drum, scopurile acestora fiind diferite in esenta.
eficient, fresh si creativ
E-mail marketingul este
si va ramane eficient
Email marketing
Fidelizare
Ne ocupam de tot
Contacteaza-ne!
Pentru atragerea clientilor si fidelizarea lor prin campanii de email marketing, contacteaza-ne!