Campanii Facebook Ads

Agentie Facebook Ads

Promovarea pe Facebook se face de atatia ani, incat a devenit o noțiune „umbrela” pentru multe acțiuni. Facebook este o platforma imensa pe care se derulează multe reclame, asa ca numai o campanie facuta de o agentie Facebook Ads specializata poate face diferenta.

Campanii Facebook Ads eficiente

De la firmele mici, ce sunt la inceput de drum, la companiile multinationale, toate au trecuta in strategia de marketing promovarea prin ad-uri pe Facebook. Printre cele mai populare, daca nu cea mai cunoscuta actiune de promovare este Facebook Ads, o tactica de marketing constand in reclame platite pe această rețea sociala, create si derulate in diverse scopuri predefinite.

Promovare Facebook cu impact maxim

Un mesaj clar, compus in maniera atractiva si distribuit catre o audienta bine aleasa aduce mari beneficii, audienta fiind indemnata fie sa devina fani ai unei pagini de Facebook, sa acceseze un link, sa interactioneze prin share si/sau comment cu reclama. Din Ads Manager este usor sa pornesti o campanie, insa aceasta trebuie monitorizata si optimizata in mod constant, pentru a se obtine cele mai bune rezultate.

Etapele Facebook Ads

Etapele de aur ale unei campanii Facebook Ads

O campanie Facebook Ads trebuie gândită ca parte a unei campanii de marketing online, iar dacă nu mai sunt și alte tipuri de acțiuni luate în calcul, este necesar ca pașii să fie făcuți cât se poate de bine. În crearea și mai apoi administrarea de campanii Facebook Ads se respectă următoarele etape:

  1. Stabilirea obiectivului campaniei

 

Orice demers are în spate un obiectiv. Orice campanie, de asemenea. Toate aspectele campaniei Facebook Ads vor servi îndeplinirii obiectivului setat, indiferent dacă este vorba de creșterea traficului site-ului, de conversii pe diferite paliere de sales (lead-uri sau vânzări directe), de popularizare a unui clip pe pagina de Facebook sau a paginii în sine, de creștere a numărului de vizitatori ai paginii unui eveniment sau chiar de descărcare a unei aplicații mobile.

Cu cât obiectivul este mai simplu de formulat, cu atât calea către atingerea acestuia se arată mai clar.

  1. Identificarea grupului țintă

 

Către cine va fi difuzată reclama? Către tineri sau către persoanele de vârsta a doua? Pe lângă vârstă, sunt și alte câteva date demografice care vor trebui stabilite și mai apoi setate în ad: stare civilă, sex, nivelul de studii etc.; date geografice, precum și date comportamentale și zonele de interes ale utilizatorilor de Facebook care vor primi ad-ul pe display.

Cu cât îți cunoști mai bine publicul, cu atât mergi mai bine la țintă. De aceea i se spune public-țintă. Iar dacă nu îl cunoști, îl putem identifica noi.

  1. Conceperea mesajului în manieră clară

 

Doar câteva secunde are la dispoziție conținutul folosit în această acțiune de promovare prin Facebook Ads pentru a își atinge potențialul și pentru a avea efect, așa că este foarte important ca mesajul să aibă o structură clară, să fie el însuși clar, să conțină un apel la acțiune (call-to-action) atractiv și ușor de înțeles, iar elementele vizuale să fie conforme cu specificul Facebook.

Este vorba de attention span. Pur și simplu, un internaut nu își mai poate menține atenția mai mult de câteva secunde, fiindcă îi este mutată altundeva de un alt mesaj, de o altă formă, de o altă culoare.

  1. Stabilirea strategiei de promovare

 

Pentru a maximiza impactul și astfel pentru a economisi bani, este de dorit să se stabilească în termeni la fel de clari strategia de promovare. Coordonatele de timp, de momente, de sumă și stabilirea frecvenței de monitorizare a unei campanii Facebook Ads sunt obligatorii pentru reușită. În caz contrar, eșecul campaniei este aproape sigur. O strategie bună de început presupune testarea targetărilor multiple, pentru alegerea celei care răspunde mai bine.

Setarea bugetului ține tot de strategie. Există posiblitatea de a seta fie un buget zilnic, fie un buget pe perioadă mai îndelungată, cu tot cu setarea intervalului orar în care să ruleze reclama zi de zi.

  1. Implementarea campaniei

 

Abia la pasul 5 se implementează propriu-zis campania, ea derulându-se, fenomenele întâmplându-se, datele putând fi, de acum, obținute și procesate de softuri specializate. Încă din prima oră, încă din prima zi se pot obține informații utile, care indică ce trebuie păstrat și ce trebuie modificat astfel încât campania să ajungă un succes.

  1. Monitorizarea derulării reclamei

 

Monitorizarea campaniei este utilă pentru a putea decide punerea ei în pauză pe anumite ore în care performează mai slab, modificarea unor parametri pentru ea, modificarea conținutului, a bugetului alocat și a altor lucruri care vor optimiza anunțul. Facebook utilizează un pixel (conversion tracking pixel), adică un fragment de cod informatic ce poate oferi informații în timp real.

  1. Optimizarea Facebook Ads

 

Optimizarea unei reclame Google Ads este ceva firesc, nefiind un eveniment deosebit. Aproape toate campaniile ajung să fie modificate pentru optimizare. Orice cent poate fi economisit sau folosit mai bine. Așadar, o campanie Google Ads are multe elemente perfectibile. Contează ca intervențiile să fie cât mai puține, semn că totul a fost construit foarte bine încă de la început.

La Omniflux se lucrează în fiecare zi cu Facebook Ads, campaniile fiind fie simple și cu buget redus, fie complexe și cu buget crescut. În plus, cunoaștem specificul multor domenii de activitate și fix pentru business-ul tău putem stabili mai rapid audiența potrivită, și cu o precizie mai mare.

Sunt disponibile în mod gratuit mai multe ghiduri pentru crearea de reclame pe Facebook, însă de multe ori nu îți permiți să petreci atâta timp pentru a învăța, înțelege și urma ideile de acolo. În plus, riscul de a eșua este ridicat, fiindcă succesul în promovarea pe Facebook ține de mulți factori, printre care și a fi pe fază și la curent cu evoluția reclamei, a campaniei, de parametri și așa mai departe.

05

Apeleaza la o agentie Facebook Ads specializata si creativa

O agenție Facebook Ads cunoaște în detaliu toate setările optime pentru succesul unei campanii. Pe lângă partea tehnică, avem și acea abilitate de a ne adapta domeniului de activitate și particularităților firmei tale, așa că putem crea pentru tine mesaje, texte și imagini creative.

O pagină oficială de business pe Facebook ajută firma să se prezinte celor care nu o cunosc, dar și să își anunțe comunitatea de fani, clienți și colaboratori asupra noutăților referitoare la produse, servicii sau activitate. Schimbarea sediului, adăugarea unei game noi de produse sau a unui serviciu nou în paleta de servicii, informații referitoare la promoțiile existente sau pur și simplu urări cu ocazia Sărbătorilor – toate pot și trebuie să fie postate pe Facebook.

Vanzari prin Facebook

Dacă îți dorești vânzări și vizibilitate prin Facebook

Vizibilitate

Îți dorești vizibilitate de brand, adică recunoașterea firmei tale în percepția tuturor? Campaniile de Facebook Ads se ocupă și cu acest lucru.

Necesitate

Atâta timp cât o parte importantă a pieței în care activezi apelează la promovarea pe Facebook, de ce n-ai face-o și tu? Nu este vorba doar de urmarea unui trend, ci de acoperirea unei necesități.

Vanzari

Îți dorești creșterea vânzărilor? La câți oameni sunt pe Facebook la ora actuală căutând să cumpere ceea ce ai tu de vânzare, cu siguranță că aici îți găsești potențialii clienți; trebuie numai să îi convingi să cumpere de la tine.

Publicitate Eficienta prin Facebook Ads

De departe cel mai potrivit lucru este să apelezi la profesioniști pentru care o campanie Facebook reprezintă un task pentru care există întotdeauna soluții și modalități de abordare. Până și antreprenorii care au învățat în timp cum să se promoveze singuri, preferă să colaboreze cu o agenție Facebook Ads specializată pentru a fi siguri că vor obține cele mai bune rezultate posibile.

Noi, la Omniflux, lucrăm pentru a include clienții noștri în categoria companiilor care au ceva de spus în nișa lor și care fac diferența prin campanii creative de social media marketing.

Facebook Ads este astăzi una dintre cele mai eficiente platforme de publicitate. Dacă totul se bazează pe o strategie cross-channel, reclama pe Facebook va fi un element important în succesul  online al afacerii tale. Contactează-ne!