O M N I F L U X
Marketing online Social media

Descoperă avantajele integrării TikTok și Instagram în strategia de marketing online a afacerii tale!

Marketing online Social media

Descoperă avantajele integrării TikTok și Instagram în strategia de marketing online a afacerii tale!

Două dintre cele mai populare rețele sociale ale momentului, TikTok și Instagram oferă oportunități reale pentru ca brandul tău să capete notorietate, stimulând achizițiile și garantându-i succesul. Cele două aplicații au împreună peste 2 miliarde de utilizatori, acoperind aproape toate categoriile de vârstă. Acest lucru înseamnă că afacerea ta poate să fie cunoscută unui public numeros.

Aceste aplicații cu impact global au încorporate diferite opțiuni de marketing online, astfel încât business-urile pot profita de o oportunitate uriașă de promovare. Creșterea meteorică a numărului de utilizatori TikTok și modul în care aceștia reacționează la produsele și serviciile promovate prin intermediul aplicației creează o adevărată revoluție pe cale să schimbe lumea comerțului electronic.

Prezența business-ului tău pe ambele platforme sociale este esențială dacă dorești notorietate, trafic și nu în ultimul rând, conversii. Promovarea pe TikTok și Instagram reprezintă cel mai nou și profitabil trend de marketing online. Cu siguranță nu dorești să ratezi ocazia de a ajunge la un public numeros și activ.

TikTok schimbă modelul marketingului online

promovare tik tok

TikTok este aplicația cu cea mai rapidă creștere de pe piață. Și-a cucerit miliardele de utilizatori prin intermediul conținutului său captivant, unde oricine poate deveni vedetă peste noapte, fără să fie nevoie să strângă followers. Un prim avantaj pentru cei ce dețin o afacere este că platforma are inclus un serviciu de promovare, numit TikTok for business. Prin intermediul acestuia afacerea ta poate beneficia de atenția unui public tânăr și foarte activ.

Numărul uriaș de utilizatori și modul în care aceștia interacționează în fața conținutului aplicației au creat un nou trend de online marketing, unde divertismentul și comerțul se completează reciproc. S-a observat că vechiul model al pâlniei tradiționale din vânzări (conștientizare, interes, decizie, acțiune) nu se mai aplică într-o lume în continuă evoluție, unde comunitatea, e-commerce-ul și divertismentul se îmbină.

Consumatorii din ziua de azi rareori mai parcurg pașii tradiționali de marketing pentru a face o achiziție. Aceștia mai degrabă intră, ies și reintră de mai multe ori în diferite etape ale parcursului unei achiziții, în funcție de nevoile și dorințele lor. S-a constat că modelul vechi de achiziție nu este benefic pentru afaceri, pentru că utilizatorii pot realiza doar achiziții unice și companiile nu reușesc să întrețină relații relevante și de lungă durată cu aceștia.

Comunitatea TikTok se bazează în principal pe un nou model de marketing sub formă de buclă infinită, fără punct de start și de final. Acest model, diferit de cel al pâlniei înseamnă că utilizatorii pot cumpăra un produs sau serviciu, imediat după ce l-au descoperit pe platformă. Acest fapt conferă putere companiilor să dezvolte relații mai strânse cu consumatorii, să formeze o comunitate ce devine fidelă mărcii, cu achiziții repetate și succes garantat.

TikTok se bazează pe interesele și preferințele utilizatorilor și de aceea este important ca și business-ul tău să intre în această buclă infinită a succesului.

Instagram și profilul vizual al afacerii tale

promovare instagram

Spre deosebire de rețeaua TikTok al cărei conținut video este spontan și „neșlefuit”, Instagram promovează conținut foto-video creat cu grijă, uneori perfecționat până la ultimul detaliu. O campanie de promovare online pe Instagram Ads, cu imagini dar mai ales cu clipuri, aduce popularitate și conversii brandului tău. Chiar dacă crearea unui videoclip pe Instagram ar putea dura mai mult timp, nu ar trebui să ratezi oportunitățile oferite de conținutul interactiv.

În plus cele două rețele pot fi utilizate împreună, într-un mod complementar, pentru a-ți promova cu succes business-ul. Astfel conținutul prezent pe TikTok poate fi reutilizat în opțiunea Instagram Reels. Clipurile simple care includ sfaturi utile au puterea de a atrage mulți utilizatori. Împreună, cele două aplicații au capacitatea de a ajunge la un public numeros și activ, sporind numărul de vizite și reacții de pe profilul afacerii tale și creând o comunitate fidelă brandului tău.

TikTok și Instagram sunt cartea de vizită a afacerii tale!

Utilizarea în tandem a celor mai populare aplicații ale momentului reprezintă oportunitatea de care afacerea ta are nevoie. Jumătate dintre utilizatorii TikTok spun că folosesc platforma pentru a descoperi produse noi, iar modelul nou de achiziție în buclă infinită permite ca influența unui brand să continue și după cumpărare. Instagram oferă o modalitate matură și creativă de a-ți promova online afacerea, prin intermediul fotografiilor și clipurilor relevante pentru publicul tău țintă.

Însă pentru a beneficia de toate avantajele celor două platforme este esențial să colaborezi cu specialiști în marketingul online. Echipa Omniflux îți oferă o strategie unitară și personalizată pentru ca afacerea ta să profite din plin de capacitatea de promovare a celor două rețele sociale. Creăm conținut relevant, administrăm conturile business-ului tău, inițiem campanii TikTok Ads și Instagram Ads și colaborăm inclusiv cu influenceri sau creatori pentru a impulsiona startul unui parcurs de succes.

Fii și tu parte din noul val și valorifică cel mai mare potențial de promovare online!

Write A Comment