Marketingul digital este cel mai eficient atunci când beneficiază de avantajele unui content de calitate. Acesta dă tonul unei strategii de promovare digitală eficientă. Content marketingul oferă valoare unui produs sau unui serviciu sub forma unui conținut atractiv. O strategie bazată pe conținut digital implică crearea și distribuirea de clipuri, postări de blog, articole, fotografii etc, pentru a atrage un public numeros, a livra informații utile, a fideliza consumatorii și a crea conversii.
Statisticile arată că marketingul de conținut produce de 3X mai mulți potențiali clienți per dolar sau euro cheltuit. În SUA, peste 61% dintre cumpărătorii online au realizat o achiziție după ce au citit beneficiile unui anumit produs, prezentate pe blogul unui brand. Majoritatea companiilor care au implementat o strategie de content marketing sub formă de anunțuri sau articole de blog menționează că au avut mai mult succes.
Nu în ultimul rând, această formă de promovare online este mai puțin costisitoare decât marketingul tradițional. Sunt deci numeroase motive ca afacerea ta să beneficieze de această modalitate de promovare de succes.
O strategie bazată pe content marketing este o strategie câștigătoare!
Businessul tău poate beneficia de avantajele unei metode de promovare deja testată de către marile companii din întreaga lume. Atunci când conținutul promovat este relevant, acesta poate stabili relații puternice cu publicul țintă pentru o perioadă lungă de timp. Pentru a putea să-ți promovezi cu succes afacerea este nevoie de experiența și creativitatea unor profesioniști, care se ocupă zilnic de astfel de crearea de conținut crerativ.
O agenție de online marketing precum Omniflux îți oferă o cale eficientă și rapidă de a beneficia de avantajele unui content marketing cu impact. Există numeroase motive care devin avantaje atunci când se implementează o strategie axată pe branded content:
- Vei avea mai mulți clienți
- Creează loialitate față de brand
- Are costuri reduse
- Generează mai multe vânzări
- Menține vânzările la un nivel ridicat
Așadar, în funcție de publicul țintă al businessului tău, se poate crea conținut relevant și convingător, astfel încât serviciile sau produsele tale vor deveni mult mai cunoscute, într-un timp scurt.
Cum să creezi conținut atractiv și de succes?
Există mai multe modalități de a crea și a implementa o strategie bazată pe conținut captivant și relevant pentru public. Una dintre acestea este crearea un blog în care să apară frecvent articole despre beneficiile aduse de serviciile sau produsele companiei tale. Pentru a asigura transmiterea eficientă a mesajului, limbajul folosit în cadrul blogului trebuie să fie adaptat audienței.
Un prim rezultat ar fi creșterea vizibilității pe motoarele de căutare, cu ajutorul implementării unor cuvinte cheie sau link-uri. Astfel orice conținut nou și relevant poate fi indexat și găsit mai ușor de către consumatori, atunci când caută ceea ce au nevoie. Se creează astfel o imagine de referință în domeniu, prin publicarea constantă de articole utile și interesante.
Realizarea de videoclipuri (short videos) este o altă metodă de succes prin care îți faci vizibil brandul. Acest tip de promovare se poate implementa pe mai multe canale, pe social media sau pe YouTube, acolo unde publicul țintă este numeros și atras de conținut video interesant despre servicii și produse noi.
Avântul TikTok sau Instagram, unde există un public foarte activ, poate fi un argument spre o extindere a promovării video pe canale cu mare impact. Generarea de conținut pe canalele de social media s-a dovedit un succes pentru numeroase companii, deoarece oferă o manieră antrenantă și atractivă de a ține publicul captivat de noutățile oferite de acestea.
Beneficiază acum de o strategie creativă și eficientă de content marketing!
Crearea unei strategii de conținut pe termen lung, atractivă și plină de satisfacții nu este o sarcină ușoară, dar atunci când te bazezi pe ajutorul unei echipe de specialiști în marketingul online, abordarea va da roade. Omniflux poate deveni povestitorul care împărtășește povestea mărcii tale, ce merită să fie auzită de cât mai mulți oameni.